Şəlalə Həmidova
İş telefonu: (+994) 12 510 33 56 e-mail hamidova-shalala@mail.ru
|
|
QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT |
|
|
|
1970-ci il, fevralın 4-də Bakı şəhərində anadan olub. 1977-1987-ci illərdə Bakı şəhəri Yasamal rayonu 158 saylı orta məktəbdə oxuyub. 1987-1992-ci illərdə ADPU-nun Fizika fakültəsinin Fizika-riyaziyyat bölməsi əyani şöbəsində təhsil alıb. 1992-1996-cı illərdə Bakı şəhəri 39 saylı orta məktəbdə müəllimə işləyib. 1996-cı ildən BDU-da çalışır. Bir övladı var.
|
|
TƏHSİLİ VƏ ELMİ DƏRƏCƏ VƏ ELMİ ADLARI |
|
1987-1992-ci illərdə - tələbə ADPU-nun Fizika fakültəsinin Fizika-riyaziyyat bölməsində 2000-ci il – pedaqoji elmlər namizədi
|
|
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ |
|
1992-1996-cı illər - Bakı şəhəri 39 saylı orta məktəbdə müəllimə 1996-2013-ci illər – BDU-nu fizika və mexanika-riyaziyyat fakültələrində böyük laborant 2013-cü ildən Bakı Dövlət Universiteti Mexanika-riyaziyyat fakültəsi, " Riyaziyyat və onun tədrisi metodikası" kafedrasında müəllim 2016-cı ildən hal-hazıra qədər Bakı Dövlət Universiteti Mexanika-riyaziyyat fakültəsi, " Riyaziyyat və onun tədrisi metodikası" kafedrasında baş müəllim Apardığı dərslər: Elementar Riyaziyyat-1, Elementar Riyaziyyat-2, Riyaziyyatın Tədrisi Metodikası-1, Riyaziyyatın Tədrisi Metodikası-2, Ümumtəhsil kurikulumunun əsasları . 23 elmi məqalənin müəllifidir |
|
|
SEÇLMİŞ ƏSƏRLƏR:
- Modelləşdirmədə mücərrədləşdir-mə və ondan məktəb riyaziy-yatının nəlimində istifadə edilməsi / Pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası, № 1, Bakı ADPU, 1997, s.94
- Analogiya ilə modelləşdirmənin riyaziyyatın nəlimində rolu / Pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası, № 2, Bakı ADPU, 1997, s.55
- Riyazi modelləşdirmə və hesablama eksperimentləri / Aspirantların və gənc tədqiqatçıların recpublika elmi konfransının materialları, 1998, c.21
- Məktəb riyaziyyatının kompüter təlimi modeli / Pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası, № 3, Bakı ADPU, 1998, s.53
- Monte-Karlo üsulu ilə inteqralın hesablanması / Pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası, № , Bakı ADPU, 1999.
- Məktəb riyaziyyatının modelləş-dirmə üsulu ilə təlimi. Dərs vəsaiti. Bakı: Sumqayıt Dövlət Universitetinin mətbəəsi, 2001, 128 s.
- Məktəb riyaziyyatında sadə diferensial tənliklərin həlli // Pedaqoji Universitetin xəbərləri, № 1, Bakı ADPU, 2005, c.148-151.
- Törəmənin tətbiqi ilə funksiyanın ekstremumununtapılması və kompüterdə realizasiyası // Azərbaycan Dövlət Universitetinin Xəbərləri, № 4, Bakı, 2007, s.10-15
- Bəzi bərabərsizliklərin həlli // Azərbaycan Dövlət Universitetinin Xəbərləri, № 2, Bakı, 2007, s.163-169
- Analiz və sintez metodlarının tətbiqi ilə bərabərsizliklərin isbatı // Azər. Resp. təhs. Nazirliyi, Azərbaycan texniki universiteti, Elmi əsərlər fundamental əsərlər, № 2, cild 7, Bakı, 2008
- Turbo Paskal proqramlaşdırma mühitində riyaziyyadan praktik məsələlərin həlli // Təhsildə İKT Elmi metodik jurnal, № 1, ADPU, Bakı, 2011, s.62-72.
- Müasir İKT-dən pedaqoji psixolojiinformasiyaların işlənməsində zəruriliyi // Azər. Resp. təhs. Nazirliyi, ADPU, Təhsildə İKT Elmi metodik jurnal, № 1, Bakı, 2012, s.52-58.
- İnformasiya İKT-nin əsas obyektidir // ADPU-nun “Təhsildə İKT” elmi-metoduk jurnalı, Bakı, 2013.
- Riyaziyyatın təliminin aktual problemləri // ADPU-nun “Təhsildə İKT” elmi-metoduk jurnalı, №4, Bakı, 2014, s.53-58.
- Çətinliyi artırılmış məsələlərin həlli prosesində yaradıcı fəaliyyətlərin formalaşdırılması və yaradıcı qabiliyyətlərin inkişaf etdirilməsi // Ümummilli Lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 92 illik yubileyinə həsr olunmuş “Təhsilin inkişaf strategiyası və onun reallaşdırılması” VII Respublika elmi-praktik konfransın materialları, Bakı, 2015, s. 105-108.
- Orta məktəblərdə riyaziyyatın öyrədilməsi // ADPU-nun “Təhsildə İKT” elmi-metoduk jurnalı, №3, Bakı, 2015, s.18-22.
- Ədədi silsilənin xarakteristik xassələrinin tətbiqi ilə bəzi tənliklər sistemlərinin həlli metodikası // Azərbaycan Ümummilli Li-deri Heydər Əliyevin anadan olmasının 93 illik yubileyinə həsr olunmuş “Riyaziyyat və mexanikanın aktual problemləri” adlı Respublika elmi konfransının materialları, Bakı, 2016, s.83-86.
- Şagirdlərin riyazi təfəkkürün inkişaf etdirilməsində məsələ həllinin rolu // Azərbaycan Ümummilli Li-deri Heydər Əliyevin anadan olmasının 93 illik yubileyinə həsr olunmuş “Riyaziyyat və mexanikanın aktual problemləri” adlı Respublika elmi konfransının materialları, Bakı, 2017, s.116-120.
- Həndəsə təlimi qarşısında qoyulmuş məqsədlərə çatmaqda məsələ həllinin rolu // Ümummilli Liderimiz Heydər Əliyevin anadan olmasının 94-cü ildönümünə həsr olunmuş “Çağdaş dövr və təhsil” mövzusunda IX Ümumrespublika elmipraktik konfransının materialları, Bakı, 4 may 2017, s.336-338
- Ümumi təhsil kurikulumunun əsasları. Bakı: Bakı Universiteti, 2017, 10 s.